onsdag 10 april 2013

Hannu Sarenström

Hannu Sarenström, vilken inspiratör! Igår var jag och lyssnade på hans föredrag på Redbergsteatern i Göteborg. Han kommer  i dagarna ut med boken Lundens skugga: här växer trädgårdens vackraste blommor. Det var mycket läckra bilder ur boken och mycket längtansfulla suckanden från publiken! Vilket habegär han väcker! Vilken energi jag får; vill ut och gräva NU!

Vill vara lite mer som Hannu som säger att han inte har långt mellan tanke och handling. Han bara gör saker!
Det första jag ska göra, innan jag gräver, är att köpa boken!




2 kommentarer:

  1. Den boken ser spännande ut. Måste hålla utkik efter den.

    Kul att du inspirerades av Blue Christmas. Jag är inte så förtjust i stark mat, jag heller. Men jag vill gilla chili. Frukterna är ju så vackra. Odlar främst för utseendets skull samtidigt som jag tränar på att äta lite starkare i hopp om att börja känna de olika frukternas smak och inte bara en massa hetta.

    Kram och solsken
    //Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linda!

      Nu har jag fått hem boken och den är helt underbar!
      Har läst den framlänges och baklänges och njutit av alla fantastiska bilder:)

      En Blue Christmas hade varit kul att ha. Du kanske har några fröer att sälja?

      Vårhälsningar


      Radera