söndag 5 maj 2013

Vårrundan Kinnekulle

 Solen skiner från en klarblå himmel. 
Det blåser, men det känner man inte när man sitter i bilen. 
Vädret är perfekt för en tur till Vårrundan i Kinnekulle!

Kinnekulle för mig är lika med Hannus trädgård. 
Nu har jag varit där! Tyvärr är
 våren sen i år så det var inte så mycket som blommade. 
Jag hade hoppats på körsbärsblom:(

Men där fanns så mycket annat vackert att fästa blicken på! 

Välkommen till Hannu.

Katter! kan man inte få för många av!

Underbar gul dörr!

Vackert par!

Jag ska måla några trädgårdsmöbler svarta. Så snyggt!

Fantastisk komposition! Den skriker VÅR!


Vilken majestätisk vakthund.

Vacker entré till huset.


I like!

Den äter inte upp tulpanerna;)

2 kommentarer:

  1. Så kul att du ville följa min blogg, la mig som följare på din också:)
    Jag var hos Hannu en magisk kväll för två år sen,En underbar trädgård med måånga blickfång!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  2. Hej Berit!
    Ser fram emot att titta på dina fina bilder och läsa om viktiga saker ex. ditt inlägg om bin och humlor!Så bra!
    Hannus trädgård var fantastisk! Första men absolut inte sista besöket!
    Välkommen till Lindebobloggen:)

    SvaraRadera